Returul produselor

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie  sa  ne  informati cu privire  la  decizia  dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract printr-un apel telefonic la numarul: 0747 338 414 sau 0746 338 414.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor. 
      

Daca va retrageti, vom rambursa  suma reprezentand contravaloarea produselor returnate de dumneavoastra, fara costurile livrarii, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. 


Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa TOMESTI / Iasi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, de preferat prin posta, unde costul pentru transport, fara ramburs, este de aproximativ 7 lei. De asemenea, puteti trimite produsele prin orice alta modalitate. Este responsabilitatea dumneavoastra ca produsele sa ajunga la noi fara a fi deteriorate. Dupa ce receptionam produsele, va facem cat mai curand plata in contul dumneavoastra bancar, reprezentand contravaloarea produselor returnate. Termenul maxim de returnare a banilor este de 14 zile.


Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa catre care trebuie sa expediati produsele, ambalarea produselor sau contactarea firmei de curierat, daca doriti acest lucru. Lucram cu GLS si Sameday si avem posibilitatea de a trimite curierul pentru ridicarea coletului, insa transportul trebuie achitat de catre dumneavoastra.

ATENTIE!! Hainutele nu trebuie sa fie spalate  sau  purtate. Ele trebuie sa corespunda cu ceea ce v-am trimis si sa fie etichetate.

Schimbul produselor

In cazul  in care doriti schimbarea produsului/produselor, trebuie sa ne comunicati telefonic acest lucru, urmand ca noi sa contactam firma de curierat si sa realizam schimbul

Costul este suportat de dumneavoastra. Recomandam sa facem schimbul lucrand cu posta romana, unde costul este mai mic.


Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa catre care trebuie sa expediati produsele, ambalarea produselor sau contactarea firmei de curierat, daca doriti acest lucru. Lucram cu GLS si Sameday si avem posibilitatea de a trimite curierul pentru ridicarea coletului, insa transportul trebuie achitat de catre dumneavoastra.